Így dolgozunk ügyfeleinkkel

1. Bizonylatok fogadása - könyvelés

Tárgyhónapot követő hónap 5.-ig meg kell érkezzenek a bizonylatok. Ez lehet online feltöltés, valamint „nájlontasak – Pingvin Patikás tatyó” 😊
Ügyfélkapcsolati munkatársunk ellenőrzi, ha nincsenek bizonylatok, akkor értesítő emailt küld az ügyfélnek.
Ha tárgyhónapot követő hónap 15.-ig nem érkeznek meg a bizonylatok, a könyvelésükre pótdíjat számítunk fel.

1. Bizonylatok fogadása - bérszámfejtés

Jelenléti ívek beérkezésnek időpontja hó végét követő 2. munkanap. Ez utáni időpont után a bérszámfejtés pótdíjas. Táppénz igények beérkezése folyamatos kell legyen.
Munkavállalók bejelentésének igényét előző nap 14 óráig meg kell küldeni.
EFO bejelentés: elsősorban mindenki magának app-ban, de ha az irodának kell, akkor azt is a munkába állás előtti nap 14 óráig kell megküldeni.

2. Kapcsolattartás

Elsősorban emailben várjuk a megkereséseket. Legkésőbb másnap reggel válaszolunk az olvasatlan emailekre. Ügyfélkapcsolati munkatársunk elsősorban a telefon felelős.

3. Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadásunk: Hétfő – Kedd – Szerda – Csütörtök: 08-11 között. Pénteken nincs ügyfélfogadás. Az AD HOC ügyfélfogadás és tanácsadás megbeszélés szerint.

4. Tájékoztatás

Fontos, hogy a rendszeres határidőkről tájékoztató email küldünk, pl. havi járulék, áfa, negyedévente: TAO, cégautó, KIVA, kamara stb. Nem a konkrét összegről megy a tájékoztatás, hanem arról, hogy lesz ilyen és készüljenek rá.

Kétlépcsős tájékoztatásunk van: Előzetes tájékoztatás a hó. 5 napjáig és konkrét tájékoztatás az adó esedékesség előtt minimum 3 nappal.